Techniky

Když se nacházíte v situaci, kdy jedna část vás chce něco, ale druhá jde proti ní, s největší pravděpodobností jde o nastavení, která nejsou vědomá, proto není tak jednoduché je odstranit. Jediné co víte je, že je v sobě nechcete a chcete se jich zbavit jednou pro vždy.  

Techniky, které používám pracují především s emocemi a podvědomými mechanizmy, které jsou téměř vždy příčinou nežádoucího stavu. V emocích a obranných mechanizmech jsou vždy uloženy odpovědi vedoucí ke správnému řešení jakéhokoli problému, i když to tak zpočátku nemusí vypadat. Po nalezení prvotní příčiny společně změníme původní nežádoucí nastavení na nové žádoucí, na takové, které si klient sám zvolí. Mnohdy nestačí problém jen pochopit na vědomé úrovni, ale je potřeba ho změnit na úrovni podvědomé, protože jedině tak se změna může stát trvalou. 

V koučování i v poradenství používám jen ty prvky - techniky, které mně osobně i mým nejbližším přinesly velkou pomoc, když bylo potřeba život zásadně změnit k lepšímu. Za léta hledání, objevování, zkoušení, zkoumání a aplikování v praxi jsem vyzkoušela mnoho způsobů, jak se vymanit z nežádoucího stavu do žádoucího, mnohé nepomohlo, mnohé pomohlo, a proto dnes přesně vím, co každá z technik, které používám, umí, co ne, kdy je která z nich vhodná k použití a kdy nikoli. Pro každého člověka je vhodná unikátní kombinace prvků, proto s každým klientem řeším jeho situaci tak, jak mu vyhovuje a je příjemné. Navíc využití všech metod je zcela bezlimitní a bezpečné a může se je naučit každý.

Jmenovitě např. koučovací techniky, regresní terapie, kostelační prvky, somatické prožívání (somatic experiencing), přímá řeč, afirmace, řízené meditace, vnitřní dítě a další. Nově také kraniosakrání rezonance, která je co do kombinace s koučováním NEJEFEKTIVNĚJŠÍ v komplexnosti a hloubce. 

Klientům vždy předávám to nejlepší, co jsem sama na sobě vyzkoušela a co mi přineslo změny, které jsem chtěla, abych opět ve svém životě našla zdraví, "pevnou půdu pod nohama", pocit svobody, radosti a lehkosti bez bolesti.